fredag den 21. august 2009

Ugen der gik (lidt for langsomt)!

En uge med alt for meget arbejde og alt for lidt sjov er snart overstået! Det er virkelig hårdt, når man skal komme til alle timer og skrive rapporter fra dag til dag. Jeg tror dog ikke niveauet er særlig højt og dermed er kravende heller ikke så høje. Jeg har i hvert fald hurtigt opdaget, at det er de færreste mexicanere, der laver lektier :-) Men flittig som jeg nu en gang er, fortsætter jeg den gode stil lidt endnu.

I aften er Jesper taget i byen med Pepino, Ernestos lillebror. Jeg skulle egentlig også have været med, men jeg har været småsyg de sidste par dage, så jeg "nøjes" med at mødes med Alonso til en kop kaffe senere.
Det eneste rigtig sjove, denne uge har budt på, var aftensmaden i mandags, som vi indtog i selskab med Pepino og Ale, Jespers internationale ven. Ale er smaddersød, selvom hun er meget aggressiv med at fortælle mig, hvor helt ufatteligt farligt her er. "Give them everything or they'll kill you. THEY WILL KILL YOU". Ja Ale, jeg har fattet pointen :-). Går kun i absolut nødstilfælde med min computer udenfor, for det kan godt være, der er en gigantisk myretue undre tasteturet, som i øvrigt mangler z'et, men den er helt sikkert mere værd end mit liv! Pepino fik lært mig en hel del nye spanske ord. Desværre af den slags jeg aldrig for brug for, og jeg ved nu, at en papaya ikke bare er en frugt ;-)
I morgen skal jeg bare lige have overstået en enkelt spansktime og så står weekenden ellers på afslapning ved poolen og udflugt til Cola de Caballo.

Reblog this post [with Zemanta]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar