søndag den 2. august 2009

Aktiv morgen

I morges stod jeg op kl 06:30 og efter at have checket nyheder og snakket med pappa på Skype, besluttede jeg mig for at løbe en tur. Klokken var blevet 07:30, men temperaturen var stadig kun 24 grader dog med en ret høj luft fugtighed, men det var alligevel okay vejr for en løbetur. Jeg har ikke løbet længe og var lidt bekymret for, hvordan det skulle gå, men jeg fik løbet 3,5km, så det var okay.
Da jeg kom hjem og havde været i bad, spiste Stinne og jeg morgenmad sammen. Hun fik tortillas med avocado, mens jeg opfandt en ny sandwich. Hvis der er nogen der har interesse i at prøve den, lyder opskriften således:

Kogt spaghetti
En blanding af nopal, løg og jalapeño stegt på panden.
Salsa de chile chipotle
American cheese
Groft toastbrød

Den kan varmt anbefales... :-)

Efter maden spurgte Ernesto, om ikke vi kom op til ham. Han sad på Starbucks på Gaza Sada, hvilket bare er 10 minutters gang, fra hvor vi bor. Stinne blev positivt overrasket, da hun fandt ud, de har soyamælk på Starbuks herovre, så hun kunne få sig en Chai Latte med soya. Vi sad og snakkede med Ernesto en times tid, inden vi gik hjem for at holde en lille siesta.

Billeder fra turen hjem fra Starbucks:



Her er ruten for min løbetur:


Vis Løbetur 020809 på et større kort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar