torsdag den 26. november 2009

Det er et Ø!!!





I dag stod jeg alt for tidligt op for at nå over på Tec, hvor jeg skulle mødes med Björn, så vi kunne følges hen på posthuset - vi havde både Fabiola og Barbie med som tolke, og hvor var de dog til fantastisk meget hjælp! Utroligt med alle de blanketter der skulle udfyldes! Jeg tror, jeg udfyldte fire a4 ark med de samme informationer! Til med skulle de også se ned i kasserne, for at være helt sikre på, man ikke havde løjet om indholdet. Unbelievable! Anyway, jeg fik da i hvert fald sendt de 7 kilos crap til Danmark, og så er det bare spændende, om det når frem - navnet på modtager, Søs Jørgensen, voldte os en del problemer, men jeg håber Barbie fik givet den rigtige adresse i det mindste :-) De 7 kilo kostede i øvrigt 1000 pesos, hvilke faktisk er temmelig dyrt, men trods alt bedre end at skulle betale for overvægt!
Efter en time på posthuset, smuttede vi på Sushi Gallery igen, og nød en skøn morgenmad/frokost - billederne er også herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar