tirsdag den 17. november 2009

Bananasplit og chipotle!



Her er de sidste billeder fra min fødselsdag - på MANGE af billederne viser jeg fødselsdagsgaver. Der er blandt andet en ordentlig stak af mig, der poser i min leopardjakke samt mit nye fabulous tørklæde! Jesper havde inviteret mig i VIP biograf lørdag aften for at se 2012. En VIP biograf har tjenere, lænestole og serverer blandt andet sushi. Desværre skulle man have bestilt billetter, for der var total udsolgt! Jesper kendte heldigvis en italiensk/mexicansk restaurant, der lå lige i nærheden. Det var formidabelt mad og nogle helt absurd store forretter - vi skal helt sikkert på den restaurant en gang mere, inden vi smutter fra Monterrey! Efter maden tog vi på La Rambla, hvor vi mødtes med Morten og Jonas...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar