tirsdag den 3. november 2009

Nogle gange er det bare lidt hårdt :-)

Jeg er glad for, jeg havde en god og sjov weekend, for denne uge er i hvert fald præcis det modsatte. Jeg har mine 3. partial exams i denne uge, og det er både kedeligt og åndsvagt. I morges havde jeg den første eksamen, som bestod af at jeg, sammen med to andre, skulle lave en laaaang rapport og præsentation af Singapore. Det var virkelig folkeskole-natur og teknik-agtigt at stå og fortælle, hvilket sprog der tales i Singapore, hvor mange indbyggere der er osv. Med sådan en eksamen synes jeg, universitetet fremstår lidt til grin... I aften har jeg en eksamen i interkulturel kommunikation, og til denne skal man faktisk kunne lidt - normalt er eksamen i dette fag baseret på et enkelt kapitel i vores tekstbog, men i dag drejer det sig om 3 kapitler. Det var egentlig meningen, jeg ville have læst til den, men synes alligevel 3 kapitler er i overkanten! Så som sædvanlig bliver eksamen sådan lidt på gefühle :-) Torsdag har jeg endnu en eksamen samt en rapport om, hvilke mad de spiser i Østrig...- Yeah, you can laugh now...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar