mandag den 9. november 2009

Speedos og spidskommen



Jeg har desværre seriøse problemer med internettet, så det tager flere timer at uploade billeder fra festen i fredags. Nu er det jo sådan, at routeren står oppe ovenpå hos 2 (eller 4 - vi kan ikke helt blive enige om antallet) mexicanske piger, og jeg er overbevist om, at de har hældt cola eller et eller andet snask ned i den, men Jesper mener, at det bare er fordi, internettet ikke er særlig stabilt i Mexico. Det kan man jo ligesom ikke gøre så meget ved, så jeg er mere overbevist om, at jeg har ret. Det er altså bare lidt irriterende, når man ikke en gang kan streame Forbrydelsen i den absolut ringeste kvalitet, hvor man ikke en gang kan se, om Lund er en mand eller dame (men man kan høre det!).
Min tålmodig rækker ikke så langt i dag, men jeg giver billedeuploading -processen et bedre forsøg i morgen! Indtil videre kan der nydes et billede af julekoppen fra Stjernen - det er så hyggeligt! Lige nu kan man få Latte med gedemælk og kanel... Jeg prøvede en variant i dag med karamel og nød, det var en meget dum idé og jeg skulle bare have holdt mig til min sædvanlige chai med soyamælk! Øv for den... Læg i øvrigt mærke til navnet på koppen - det er faktisk det tætteste, vi er kommet på det herover!
Dagen i dag blev brugt på hygge på Stjernen med Sara (dum dum ka(ra)mel drik!) og efterfølgende tog vi i biffen og så Couples retreat med Vince Vaughn. Dejlig, sjov underholdning for 17 kroner - plus 12 kroner for pandekagen! Damn, I love Mexico!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar