søndag den 15. november 2009

Hvornår blir' det jul og gaver?




Tjek lige alle de gaver ud...! Eller scroll ned og se mit lidt mere humble fødselsdagsbord! Tec har pyntet op til jul -det er helt vildt over the top and I love it! Selv lygtepælene er pyntet med rødt og hvidt bånd, så de ligner sugar canes!
Min dejlige fødselsdag startede, da Jesper vækkede mig med gaver, bananmuffin og chai te - den ultimative bedste måde at starte dagen på! Og vejret var så skønt, så skønt! 33 grader blev det, og så er det altså ikke så slemt at være novemberbarn! Inden vi tog til poolen og spenderede et par timer i solen, (Jespers albinohud kan max klare 2 timer!) hyggede vi os med at spise muffins og pakke gaver ud. Jeg har fået den allerfedeste, sejeste, varmeste, skønneste leopardsnydepels af Jesper og Jespers far og Hanne! Det er en jakke, jeg har drømt om i MEGET lang tid, faktisk lige siden jeg så Mangos efterårskollektion en gang i foråret. Og nu er den her, og den er min!!!!!!!!!!! Jeg er så glad, så glad! Og det bliver bedre endnu - jeg fortalte Jesper, hvor fed jakken ville være med et stort, sort tørklæde, og hvad ligger der mon i gaven fra Jespers mor og Jørgen? Et kæmpe, sort tørklæde fyldt med sorte palietter. Jeg siger jer, min lykke er gjort! Senere i dag eller i morgen kommer der billeder af de fine gaver. Internettet er ufattelig langsomt, så det tager en del tid at få oploadet. Der kommer selvfølgelig også billeder af alt muligt andet end gaver - fx af vores über delicious aftensmad!
I øvrigt kan jeg lige nævne at vejrudsigten for Monterrey i den kommende uge er ændret - nu loves der solskin og temperaturer mellem 25 og 32 grader. Fantastisk sidste tid vi går i møde :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar