onsdag den 25. november 2009

Sidste time og sushi

I dag havde jeg mine sidste to timer på Tec, og nu mangler der kun tre eksaminer, og så er det ferietid! Timerne i dag var fuldstændig spild af tid - jeg skulle egentlig have afleveret en 6-siders rapport i international kommunikation i dag, men i går skrev professor Omar til mig, at jeg havde nok point i faget, så jeg behøvede ikke at aflevere opgaven. Det var i øvrigt tilfældet med over halvdelen af klassen, og jeg tror Omar såmænd bare var glad for, at han skulle til at rette opgaver igen :-) Jeg var også særdeles tilfreds! Men jeg ville ikke have haft noget imod at sove længe i dag - fraværssystemet på Tec var åbenbart lukket for dette semester, så jeg ærgrede mig meget over, jeg ikke var blevet liggende i min seng! Vi har nogle problemer med varmt vand i lejligheden i denne uge, så det er hundekoldt at skulle i bad om morgenen!!!
Til spanskeksamen på torsdag skal Sara, Line og jeg fortælle om risengrødens oprindelse og servere det for resten af klassen - vi håber, at ingen kan lide det, så der er mere til os selv! Nam nam! Grøden laves selvfølgelig med lactosefri mælk, så Stins her kan fråde løs! Vi har faktisk gjort os temmelig umage med fremlæggelsen, så jeg håber, det kommer til at gå godt! Fredag er der så to timers spansktest og lørdag eftermiddag er der eksamen i interkulturel kommunikation - jeg håber vores lærer tager brownies med!
I morgen har jeg nogle praktiske ting, jeg skal have ordnet - skal blandt andet mødes med Björn, så vi sammen kan tage på posthuset og få sendt overvægten hjem til DK! Vi tager Fabiola med, så vi ikke risikerer, at de snyder os! Vi vil nemmelig være nogle lette ofre, for hvordan skulle vi vide, hvad det koster at sende pakker til Europa??!!
Her til aften mødtes jeg med Björn, og vi var ude at spise lækker sushi! Tror også vi smutter forbi sushirestauranten i morgen efter posthusturen... Det er jo simpelt hen bare så billigt og så enormt lækkert! En menu med 12 ruller og stegte ris koster 55 pesos, hvilket er omkring 20 danske kroner! Nøj, hvor kommer jeg til at savne Mexico!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar