torsdag den 5. november 2009

No nieve aquí!

Nemlig - som overskriften antyder, er der ingen sne her! Heller ikke blæst, regn eller kulde. Men der er til gengæld masser af sol og varme - hurra for Mexico! Og hurra for min dejlige Lone, som har fødselsdag i dag!

Så var det jo, at man havde glædet sig vildt meget til i aften, for så var den sidste eksamen i denne omgang overstået. Men nej, min ene spansklærer meddelte i går, at vi skal have en eksamen i næste uge. Ikke nok med at eksaminer bare generelt er trælse, så drejer denne spanskeksamen sig udelukkende om grammatik. Gab, gab... Jeg elsker grammatik, bare ikke når det er på spansk!
Men den eksamen kan jeg bekymre mig om i næste uge, for denne weekend skal ikke handle om eksamenslæsning eller andet kedeligt gøjl! I morgen har Johannes arrangeret en fest for alle skandinavere. Festen holdes oppe på La Ramla -surprise! Som sædvanlig tror jeg, vi begynder aftenen med en bid mad på Manhattan - tror da i hvert fald Sara og jeg lige skal fejre weekendens ankomst med en Margarita con fresa - altid et hit! Jeg tvivler på, Jesper kommer med i morgen, for han er sygdårlig og har været det hele ugen. I morges var han til læge, og har selvfølgelig fået en masse medicin. Som tidligere nævnt er de jo ret gavmilde med at udskrive recepter, men jeg håber nu også, det hjælper, for han hoster så meget, at det vækker mig om natten og om morgenen!
Det var lige en hurtig update, og nu må jeg hellere få læst en lille bitte smule inden eksamen i eftermiddag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar