fredag den 20. november 2009

Dem og deres sk*** sprog-lab!

Dejligt med fredag igen! Dog er der ikke helt weekend endnu for mit vedkommende, for jeg har desværre lige en enkelt time i sprog-lab, jeg skal have overstået. Planen var egentlig at få den overstået i dag, men trætheden overvandt mig! Men når jeg nu skal på tec i morgen, kan jeg jo passende spendere resten af dagen ved poolen! Det er skønt vejr i Monterrey - nætterne er utrolig kolde, og jeg savner min dyne! Til gengæld er dagene tilpas lune og fyldt med masser af sol! Just as we like it!
Der skal også slappes max af i weekenden, for næste uge er proppet med eksaminer! Og så har jeg til med en eksamensopgave på minimum 6 sider, der skal afleveres på tirsdag - what a downer! Tirsdag har jeg eksamen i mediefag, onsdag, tordag og fredag i spansk og lørdag i interkulturel kommunikation -and then I'm done! Done, done, done!!! Tirsdag d. 1/12 går turen til Playa del Carmen, og jeg glæder mig vanvittig meget! Jeg tror, det bliver den bedste december nogensinde! Strand, drinks, god mad, masser af sol og oplevelser! Åhh, det bliver fantastisk! Jeg er glad for at være færdig på Tec, men jeg synes samtidig, det er forfærdelig trist at skulle sige farvel til alle de dejlige mennesker, jeg har tilbragt så meget tid sammen med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar