fredag den 6. november 2009

Pool og pakke fra DK

Ej, hvor er det bare en skøn dag i dag! Vejret er fantastisk og det er fredag! Kom til at blive væk fra spansk i morges, og tog i stedet til poolen med Johannes, Sara og et par andre danskere. En hård uge kan simpelt hen ikke afsluttes bedre end ultimativ afslapning ved Tecs skønne pool. Nu har jeg spist lidt sent frokost, og det er blevet tid til en kort morfar inden festen i aften!
Jeg bør nok også lige nævne, at man faktisk sagtens kan regne med det mexicanske postvæsen - i hvert fald til at levere pakker! I dag ankom nemlig en pakke til mig fra Jespers mor, som sendte den fra Danmark for kun en uge siden! Jesper har desværre gemt pakken, og jeg kan ikke finde den. Men tror også godt, jeg lige kan vente en uge med at åbne den! Jeg synes, det er SÅ dejligt at ha' fået pakke, at jeg næsten er ligeglad med, hvad der er i. Synes bare, det er så forrygende, at Jespers mor har husket min fødselsdag og oven i købet gjort sig den ulejlighed at sende mig en pakke! Fantastisk!

Og her er et par snapshots fra poolen i dag:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar