søndag den 12. juli 2009

Mens vi venter...

I dag er turen igen gået til Henne Strand -speaking of t(o)ur så har jeg banket Jesper for hårdt i dag i DRs managerspil, he he. Måske skal det også lige nævnes, at han var bagud i forvejen :-) Efter nogle ikke så gode etaper er jeg tilbage i top 200 -ikke så skidt endda i betragtning af at der er 53000 tilmeldte!

Lækker, lækker, lækker aftensmad!

Vores roadtrip gik væsentlig bedre end sidste gang. GPS'en drillede slet ikke og turen fra Aalborg tog kun lidt over to timer -Mmm, to timers dejlig middagslur! Jeg var tidligt oppe og træne, så kunne ikke gøre for, at jeg ikke kunne holde mig vågen...-har fået strenge ordrer på at genoptræne knæet HVER dag af doktormanden :-) Er vældig glad for at jeg fik sovet lidt, for Jesper og jeg brugte også en del timer på at pakke og gøre rent i lejligheden. Jesper var ligeledes tidligt oppe og vise lejligheden frem til Angélica fra Columbia, som heldigvis synes godt om både Rasmus (don't we all) og lejligheden. Hvis alt går vel flytter Angélica ind d. 25/7, og dermed slipper vi for at skulle betale husleje i Aalborg, mens vi er væk. Dagen i dag bød på flere andre gode oplevelser - jeg har bl.a. lært at koge æg (synes ligesom det var på tide), og derudover fik Jesper og jeg i fællesskab kokkereret en skøn omgang biksemad med masser af frisk salat, nam nam!
Kunst der intet betyder for dette indlæg...

Jesper og jeg på vej hjem efter en hyggelig farvel-aften med Ann og Dannie...

Portræt til bloggen :-)

Fantastisk natur på vej til Henne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar