onsdag den 8. juli 2009

Bloggen starter!

Når Stinne og jeg tager til MexicoTec de Monterrey på vores 5. semester, har jeg på denne blog tænkt mig at skrive lidt om, hvad vi går og laver, så alle der er interesserede i vores liv i Mexico, kan følge med...

Jeg vil forsøge at integrere bloggen med flickr.com, så i kan se geotaggede billeder derigennem. (Hvis jeg tager billeder med min mobil, bliver min GPS position gemt i billederne, så når jeg uploader billederne til flickr.com, kan man se på et kort præcis, hvor jeg stod da jeg tog billedet.)

Jeg vil også forsøge at sætte min mobil sådan op, så jeg kan blogge direkte fra mobilen, hvis jeg i længere tid skal være væk fra min computer. (Dette kræver dog, at jeg får et abonnement til min mobil hvor data forbindelse ikke er for dyrt eller at jeg finder wifi-spots hvor jeg kan gå online.)

Håber i vil finde bloggen interessant.

1 kommentar:

  1. Skriver denne kommentar for at se om jeg modtager en mail med information om at der er blevet tilføjet en kommentar.

    SvarSlet