tirsdag den 14. juli 2009

Lejlighed!

Hurra, hurra, hurra! Vi har fået en lejlighed 5oo meter fra universitetet! Ikke nok med den formidable location - lejligheden indeholder følgende: Stort køkken m. spisestue, stor stue, vaskemaskine og tørretumbler, 2 værelser og ikke mindst 2 badeværelser! Okay, det er måske lidt en luksus, men jeg glæder mig nu alligevel til at få mit eget værelse og badeværelse! Jeg er sikker på, Jesper poster nogle billeder af lejligheden senere i dag :-)

I går fik vi taget den obligatoriske spansktest, hvilke næsten var endt i en kæmpe tudetur! Af en eller anden mystisk årsag, scorede jeg for højt og blev derfor placeret på et højere niveau end Jesper -dette ville jo være at skyde sig selv i foden og jeg ville jo ikke kunne følge med! Jeg tog derfor en dyb indånding og skrev en mail til koordinatoren på Tec de Monterrey og oplyste hende om, at det simpelt hen ville være for ambitiøst at placere mig på det kursus. Hun skrev hurtigt tilbage, at hun havde rettet det og jeg derfor kan følge spanskkurset på det laveste niveau! Det skal måske lige understreges, at efter mit panikanfald var jeg i stand til at hovere noget så voldsomt over, at jeg havde scoret flere point end Jesper, he he :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar