søndag den 19. juli 2009

Lidt af hvert




Som Jesper skrev, oploader jeg lige nogle af de billeder, jeg tog af Lille Fus -hun er helt vidunderlig og dejlig -hun er kun 5 uger gammel, men kan både smile og efterabe ansigtsudtryk. Jeg fik puttet og kysset med hende og hun fik pillet Jesper i næsen -kan godt forstå hun er vild med det første, men at pille Jesper i næsen er lidt bizart...:-) Alt i alt var det en skøn tur til København og vi glæder os rigtig meget til Nigro-bryllupet og barnedåben på fredag!

Turen til Mexico nærmer sig nu med hastige skridt og vi er ved at få styr på de sidste praktiske ting. Vi har bl.a. fået købt forsikring -Jespers er i orden, men min er under behandling pga. knæet. Jeg har dog snakket med dem, og der skulle ikke være nogen problemer, så modtager den med stor sandsynlighed inden på torsdag...
Jesper har været i Aalborg i weekenden og pakket hele sit værelse sammen og fået flyttet det hele ud på gården, hvor der er dejligt med plads til at opmagasinere :-) Jeg har ryddet op nede hos far, hvor jeg bl.a. har pakket en del kasser med tøj, som Sofie skal have med på loppemarked...Vi må jo kun have 20 kg bagage med, så det er alligevel begrænset, hvor meget tøj vi kan have med. Tøj er, som alt andet, temmelig billigt i Mexico, så tror ikke jeg kommer til at mangle noget. I august og september er temperaturen stadig omkring de 40 grader, så får nok heller ikke brug for alt for meget vintertøj...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar