lørdag den 18. juli 2009

I vandet i København

Fra I vandet i København


Torsdag var Stinne og jeg i København og besøge Sebastian, Lorena og ikke mindst Lille Fus. Vi kørte fra Kolding, så vi kunne ramme Storebæltsbroen kl 16:00 -vi ko dog lidt for tidligt til at kunne få aftenrabatten, så vi måtte holde ind på den sidste rasteplads og få 10 min til at gå. Denne pause var faktisk særdeles tiltrængt, da det var ulideligt varmt i bilen (lille bil og ingen aircon). På nær varmen gik turen derover udmærket, selv om folk ikke kører helt pænt i sommerferietrafikken. Vi nåede til København lige så vi kunne se slutningen af Tour de France, hvor Nicki Sørensen vandt... Woohoo... :-) Hjemme hos Seb og Lorena så man ikke meget til Stinne og Lille Fus da de brugte det meste af tiden på at ligge og hygge inde i sengen. Sebastian og jeg tog i Netto og handlede ind til aftensmad, og Seb lavede en fantastisk ret. Efter maden gik vi en tur, hvor Sebastian og jeg fik mulighed for at hoppe en tur i vandet. Det var super dejligt med en lille svømmetur og temperaturen var helt fantastisk, selvom klokken efterhånden var blevet omkring 21... Da vi kom tilbage til lejligheden, var klokken efterhånden blevet over 22 og Stinne og jeg mente, at det var ved at være tid til at vende næsen hjem af, inden det blev for sent. Tak for en super aften til de tre Københavnere. Jeg tog nogle billeder derovre - herunder er dem, jeg tog på vores gåtur. Dem jeg tog af Lille Fus har Stinne fået til opgave at uploade...




Vis I vandet i København på et større kort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar