fredag den 2. oktober 2009

Termitter

Så er det blevet tid til et indlæg fra mig igen. Denne gang skal vi til indsekternes verden. Desværre er denne verden flyttet ind i vores lejlighed, hvilket vi ikke er helt tilfredse med. Jeg har i dag forsøgt at undersøge, hvad den situation betyder for os, og hvad jeg har fundet frem til, er, at det ikke ser for lyst ud. Jeg har talt med vores spanske overboer, da jeg manglede et telefonnummer, så jeg kunne ringe til udlejeren. Samtidig fortalte jeg hende om situationen og viste hende termit hullerne på ydersiden af væggen. Hun fortalte i den forbindelse, at hun kendte til en der også havde haft den form for ubudne gæster og vedkomne måtte fraflytte sin lejlighed i tre dage. Jeg viste også vores rengøringskone hullerne, og hun fortalte også, at hun mente, at der ikke var andet at gøre end at gasse hele huset. Vores overbo lovede i øvrigt også at ringe til udlejeren, da hendes spanskkundskaber, i kraft af at hun er fra Spanien, er på et lidt andet niveau end mit. Derudover kontaktede jeg også vores forsikringsselskab, som dog ikke dækker noget i forbindelse med genhusning eller lignende. Jeg er nu meget spændt på at høre, hvad udlejeren siger og hvordan denne sag kommer til at forløbe fremefter.

Herunder ses et par billeder af termithullerne i væggen i soveværelset:


Reblog this post [with Zemanta]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar