tirsdag den 27. oktober 2009

Brrr, it's cold in here....



Så er det vist på tide at blogge lidt igen... Da vejret først blev godt i Playa, røg computeren langt væk til fordel for strandstol og lækre drinks! De sidste tre dage i Playa var helt forrygende hvad angik vejret. Jeg tror dog Jesper havde det rimelig varmt til sidst, for der begyndte hotelværelset med air con at lokke ret meget! Jeg glæder mig allerede sindssygt meget til, vi skal tilbage dertil i december - de sidste 4 1/2 uge i Monterrey skal bare overstås. Muligvis en lidt trist udtalelse, men alt det her gøjl med lektier, test og fravær er bare sooooo last year! Så hellere CARIBIEN!
Det er blevet hundekoldt her i Monterrey - det var noget af et chok, vi fik, da vi landede! De sidste par dage har det været 12 grader om morgenen, aftenen og natten - jeg er ked af min læderjakke måtte vige kuffertpladsen til fordel for shorts og T-shirts! I går blev jeg derfor nødt til at anskaffe mig en billig sweater, så jeg kan holde varmen, når jeg går i skole om morgenen. Se, det er bare endnu en træls ting ved at alle mine timer ligger om morgenen! Vejrudsigten lover dog 30 grader fra i morgen og 4 dage frem, så det skal nydes - jeg tænker pool! Men der er stadig de altoverskyggende lektier, som desværre kommer før pooltid :-( Der er en del gruppeprojekter de næste mange uger, så man bliver jo nok nødt til at bidrage med et eller andet...
Senere i dag skal Jesper og jeg ud på immigrationskontoret og have taget fingeraftryk - endnu et åndsvagt tiltag, der kommer til at tage et par timer. Offentlige instanser er jo ikke de mest effektive, så det tager lidt tid, gab gab gab... Og speaking of gab gab, så skal jeg da vist også lige ha' læst en smule spansk inden test i morgen - men med en average score på 100 point, sker der nok ikke noget ved, at der ryger lidt point nu :-)

Anywho, nu er min dødsyge kedelige time i international communication ovre, og jeg vil på Strabucks og ha' en kop te - total meget højdepunktet ved Tec :-) Ej, det er gas... Der er fyldt med søde og dejlige mennesker her, så det må næsten være højdepunktet!

Poster nogle billeder fra Playa del Carmen senere - vi har desværre ikke fået taget så mange, for vi havde alt for travlt med at slappe af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar