lørdag den 5. september 2009

Vamos Dinamarca!!!!

Så blev en hård uge med tre afleveringer og to eksamener overstået - og bedst som man havde glædet sig til en dejlig weekend, fik vi udleveret en 6-10 siders rapport, der skal afleveres tirsdag... Eksaminerne tror jeg er gået okay, men ved det selvfølgelig ikke :-) Jeg kan dog ikke helt se formålet med deres eksamensystem - spørgsmål og svar får man udleveret på forhånd, og så er det ellers bare med at memorere dem! Forstå ikke hvad professoren får ud af at se, om vi har en god evne til at huske ting. Hukommelse er ikke min bedste egenskab, men absolut heller ikke den værste!
Der er ikke vildt meget at fortælle om ugen, vi lige har haft, for jeg har været på Tec hver dag fra ca. 9.00 til 21.00 for at lave lektier. En af aftenenerne mødtes jeg på Tec med Alonso, så vi kunne lave lektier sammen. Det var sjovt, for vi fik pjattet i 45 minutter og resten af tiden, var vi faktisk super seriøse. Og det er lige en tand mindre kedeligt at lave lektier, hvis man kan blive underholdt lidt ind i mellem!

Jeg har i øvrigt erfaret, at tordenvejr og gigantiske regnskyl slet ikke er det værste ved regntiden - jeg er blevet RÅÆDT af myg! Har simpelt hen myggestik for top til tå! Jeg har ellers prøvet at dække mig til, men de her myg er store og voldsomme og stikker igennem alt! Og regnvejret fortsætter den næste uge frem, så kan vist bare se frem til endnu flere stik - der er slet ikke plads til flere, så ny begynder myggene sikkert, at stikke i de stik, der allerede er der -ad og av for pokker siger jeg bare!

I dag er lektierne lagt totalt på hylden. Vi danskere her i Monterrey har fået vores lokale stambar La Rambla til at åbne for os kl 13.00, så vi kan drikke masser af kolde bajere og se fodbold! Jeg har desværre ikke noget rødt/hvidt tøj med, men mine negle har da fået et ordentlig pift med den røde farve:



Fodboldeventyret stopper ikke ved Danmark i dag - i aften spiller Mexico deres vigtigste puljekamp mod Costa Rica, som i øvrigt ligger nummer 1. Det skal nu også nok blive ret sjovt! Jeg har snakket med Alonso om at lave noget BBQ med bold og Tequila i aften. Jeg er dog lidt spændt p, hvor meget jeg lige kan holde til, når nu Danmark spiller allerede kl 13 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar