fredag den 18. september 2009

Lidt dit og lidt dat :-)

Synes lige jeg vil prøve noget andet end det sædvanlige diasshow, så her er lidt billeder på række... Billederne er fra de sidste par uger her i Monterrey. Der er blandt andet billeder fra fodboldkampen og Indepencia på La Rambla - og så er der de helt simple fra hverdagen! Her til aften var Jesper og jeg på El Refugio, hvor en mexicansk buffet koster lige under 25 kroner. Dette er et rent kup, for maden er rigtig lækker -både for kødelskere og vegetarer :-) Og så er der oven i købet et kæmpe udvalg af kager og is til dessert - Søs og Boj, I kan godt begynde at glæde jer!
Nu mangler vi bare spansk i morgen og så er det allerede weekend. Jeg nød godt af fridagen i går, som jeg spenderede ved Poolen. Vejret var for en gang skyld helt fantastisk, så det var en skam Jesper kun fik brugt dagen på at sove:-) Jeg var dog også så doven og dehydreret, at jeg ved 16-tiden tog en taxa hjem fra poolen. Man har bare ikke helt så dårlig samvittighed over sådan en kort tur, når den kun koster ca. 7 kroner!
Jesper har haft fri tirsdag, onsdag og i dag, så han mærker nok ikke den store forskel på, at det allerede er weekend fra i morgen. Vi skulle ha' fejret Saras fødselsdag i Real de Catorce, men er blevet nødt til at melde fra, da jeg stadig er syg med maven. MEN i dag har jeg fået nyt medicin - mod parasitter, orm og hepatitis C. Det må da simpelt hen hjælpe... Vi krydser fingre - ja faktisk krydser vi alt, hvad vi har!

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar