lørdag den 12. september 2009

En syg uge!


Endelig fredag! Faktisk er det ikke til at mærke den store forskel, for jeg har været syg siden i søndags... Men nu det altså fredag og jeg er (næsten) på benene igen -super klar til en hel lørdag fyldt med lektier!
Sidste weekend hyggede vi på La Rambla med fodbold og lidt for mange øl. Det var en super sjov dag, som for nogle fortsatte til langt ud på morgenen. Som sædvanlig klarede jeg den ikke særlig længe, og efter aftensmaden gik jeg på hovedet i seng! Jesper fortsatte til fest og i byen med de andre danskere, og var endda så venlig at stå tidligt op og hente mad fra McDonalds - et sted jeg aldrig sætter min ben igen efter den modbydelige infektion, jeg pådrog mig. Heldigvis tog Jesper sig godt af mig, og da jeg om mandagen slet ikke var i stand til at rejse mig fra sengen, fik han slæbt mig hen på Clínica San Jose, som er sådan lidt a la et landsbyhospital - det har alle faciliteterne som et almindeligt sygehus, bare meget mindre. Jeg hundefrøs da vi ankom, men med en feber på 40, kunne jeg få lov at ligge i en seng uden et tæppe og der blev samtidig skruet op for air con'en. Jeg have da lidt kræfter til at brokke mig over dette, men da jeg blev truet med et iskoldt bad, droppede jeg mit forehavende. De næste dage opholdt jeg mig i sengen herhjemme samt på klinikken, hvor jeg fik medicin -en del af slagsen! De er som tidligere nævnt særdeles glade for at give medicin herover, men denne gang hjalp det faktisk, og så kan man jo ikke klage :-)

Grundet min sygdom har vi således ikke oplevet alt for meget i denne uge, men vi er pt. i gang med at arrangere en tur næste weekend til Real de Catorce - en by der ligger ca. 4 timer fra Monterrey. Sara, som er dansker og også fra Aalborg universitet fylder 25 næste weekend, og dette skal jo fejres på den ene eller anden måde. Vejrudsigten for Monterrey lover som sædvanlig regn, regn og mere regn, og derfor synes vi, fødselsdagen skal fejres et lidt mere interessant sted!

Da jeg stadig er temmelig svækket, nøjes jeg i aften med at mødes med Alonso, mens Jesper tager til fest - det er jo også det, han gør bedst :-) Jeg satser på, vi får uploadet lidt billeder i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar