tirsdag den 22. september 2009

Ny kurs

Endnu en weekend der gled hastigt forbi. Det er utrolig, så hurtigt tiden herover flyver! Det ville nu altså være skønt, hvis timerne på Tec fløj af sted, mens resten foregik i sneglefart! Weekenden startede helt fantastisk, da jeg fredag formiddag fik skypet med lille Fus, Seb og Lorena. Jeg er så vældig lykkelig for, at selvom jeg er langt væk, kan jeg stadig se og tale med lille Fus. Men, men, men - det gør nu ikke savnet til hende mindre! I går fik jeg skypet lidt mere. Først skypening med far og Mulle og derefter med mama. Rigtig dejligt at få catch'et up med Mulle og høre alt om hans nye liv i Århus!

Lørdag var Jesper og jeg i San Agostin, et af de store shoppingcentre her i Monterrey. Her fik vi oset lidt samt smagt på nogle helt fantastiske tortas. Torta er en slags mexicansk burger - i stil med en "almindelig" burger, blot med mange flere ingredienser. Vi fik begge en torta vegetariana, der bestod af en masse forskellige grillede grøntsager. Super super super lækkert men desværre også ret dyrt. Faktisk kostede sådan en torta i San Agostin næsten det samme, som en sandwich koster i Danmark. Men okay, nu er det jo ikke fordi, vi normalt bruger særlig mange penge på mad herover, så det går nok :-)

I går var jeg i biografen med Alonso og se La Huérfana. En horrorfilm jeg helt sikkert kan anbefale! Jeg er altid tilfreds efter en biograftur, hvis jeg ikke har kedet mig. Og det gjorde jeg altså ikke i dette tilfælde! Når man går i biffen herover, er det normalt, man har et helt måltid mad med ind i salen. Der bliver i biografen solgt både sandwich, pommes fritter, kager og is - whatever you want, they have it! Med de sædvanlige maveproblemer måtte jeg dog, med drivende mundvand,overvære Alonso sætter tænderne i en sandwich, der duftede seriøst skønt!

I dag har jeg så været hos en læge med speciale i mave-tarm sygdomme. En meget, meget grundig en af slagsen! Jeg fejler heldigvis intet alvorligt og bliver nu behandlet med diverse gode flora. Derudover skal jeg i morgen og på fredag ha' lavet forskellige test, for at være sikker på, at det går den rigtige vej. Derudover er jeg på banandiæt, som dog må suppleres med en kartoffel i ny og næ. Til gengæld må jeg mæske mig i alt det gatorade, jeg har lyst til! 6 uger i Mexico og 4 kilo lettere - nu skal skuden vendes!

Reblog this post [with Zemanta]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar