tirsdag den 15. december 2009

Tulum og Krokodille

Det er ved at være ret lang tid siden, at bloggen er blevet opdateret. Det er der nok to årsager til - for det første er internetforbindelsen ikke super hurtig på værelset, og for det andet så bliver det meste af tiden brugt ved poolen og på tur, så der er heller ikke rigtigt tid eller overskud til at lave blogindlæg. Grunden til at der så alligevel kommer et indlæg i dag hænger sammen med, at vi var i Akumal i går, og jeg fik lige rigeligt med sol på min ryg, hvilket betyder at jeg holder mig i skyggen i lobbyen, hvor der er nogenlunde fornuftig internetforbindelse.

Vi var på en tur for nogle dage siden sammen med Björn og hans kæreste til Cobá og Tulum. Begge steder er ruiner fra Maja Indianerne. De er dog meget forskellige - ikke mindst fordi Cobá ligger langt inde i junglen, hvor Tulum ligger helt ud til havet.

Vi har endnu ikke fået uploaded billeder fra vores ture men jeg her er 3 videoer fra Cobá Tulum turen. Den første video er fra en sø uden for Cobá hvor man for 3kr og 80øre per person kan komme ud på en bro og se krokodiller, de to andre videoer er af havet neden for ruinerne i Tulum.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar