torsdag den 3. december 2009

I'm still standing

Jeg har ligget total underdrejet med en forfærdelig omgang influenza siden i torsdags og derfor har der altså været dødstille på bloggen... Jeg var så dårlig, at jeg ikke fik sagt farvel til rigtig mange, og samtidig måtte jeg også blive hjemme fra Magnus' og Simones fantastiske fødselsdags- og farvelfest. Hvor uheldig kan man være??? Men der var jo ligesom ikke noget at gøre ved det, og jeg håbede bare på, at jeg ville være klar til at flyve tirsdag morgen. Jesper og jeg lavede en hurtig pakning mandag aften - det var alt, jeg var i stand til :-( Vi kom med flyet, og jeg skal da love for, det varme vejr og solen har hjulpet gevaldigt på helbredet. Jeg er næsten klar parat igen!
Playa del Carmen er fantastisk, og vi har fået en suite på hotellet med vores helt egen tagterrasse - Oh, life is just AWESOME! Vi nyder det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar